Laat je bericht achter via dit formulier en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op: *

Veel gestelde vragen

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Onder de €100 zijn de verzendkosten voor Nederland in een brievenbuspakket €4,25 en een groot pakket €6,95. Zendingen voor België zijn standaard €9,60. Bij bestellingen boven de €100 zijn de verzendkosten gratis. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je pakketje hier de deur uit gaat ontvang je per e-mail een track and trace. Hiermee kan je je pakketje op de voet volgen. Tip: download de PostNL of DHL app op je telefoon zodat je geen update hoeft te missen!

 

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Dan probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren*. Lukt dit niet? Dan wordt het pakket naar een PostNLof DHL servicepunt bij jou in de buurt gebracht. Hier kun je het pakket binnen 7 dagen ophalen. In alle gevallen kun je de bezorging volgen via de PostNL of DHL app. *Indien je hebt gekozen voor 'niet afleveren bij buren' dan zal het pakketje automatisch naar een dichtsbijzijnde PostNL of DHL afgifte punt worden gebracht.

 

Kan ik een afwijkend aflever adres gebruiken?

Ja, dat kan. In het winkelmandje op het eind van je bestelling kun je een afwijkend afleveradres invullen. 

 

Kan ik een andere dag en tijdstip uitkiezen van de bezorging?

In sommige gevallen kan je een andere dag en tijdstip uitkiezen op het moment als je pakket is ontvangen en verwerkt door PostNL of DHL. Dit kan heel gemakkelijk via de PostNL of DHL app of via de track and trace link die je per mail ontvangt. Meer informatie van PostNL vind je hier en van DHL hier

 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het adres nog wijzigen?

Het is mogelijk, mits het pakket nog niet in het verzendproces zit. Neem zo spoedig mogelijk na bestellen contact op via het contact formulier of per mail info@suzysun.nl

 

Is het mogelijk om mijn pakket bij een PostNL punt af te laten leveren?

Ja, dat is mogelijk. Je kan hiervoor in het bestelproces in de winkelmand al voor kiezen maar ook na de bestelling is het vaak mogelijk om dit vanuit de track and trace die je ontvangt nog aan te passen. Let wel; deze optie krijg je wel pas te zien als het pakket daadwerkelijk is 'Ontvangen en verwerkt door PostNL'. De actuele status van je pakket kun je altijd terug zien in je track and trace. Vind hier het dichtsbijzijnde PostNL punt en hier van DHL. 

 

Herroepingsrecht & Retouren

Je mag binnen 14 dagen gebruik maken van je herroepingsrecht zonder opgave van reden. De producten mogen op eigen kosten retour gezonden worden of kosteloos op afspraak af worden gegeven in Herpen. De 14 dagen gaan in vanaf het moment dat het pakket door de klant in ontvangst is genomen. LET OP: Hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken (bijvoorbeeld make-up of crèmes) worden NIET retour genomen. 

 

Klachten

Neem zo spoedig mogelijk contact op bij klachten. Dit kan via het contact formulier bovenaan deze pagina of via info@suzysun.nl 

Kortingscode

Hoe kan ik een kortingscode verzilveren?

In het winkelmandje staat links onder de uitgekozen producten de kop 'Kortingscode'. Vul hier je kortingscode in en klik daarna op 'toepassen'. 

 

Algemene voorwaarden

Deze vind je hier: algemene voorwaarden

 

 

Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Laat dan je bericht achter via het contactformulier, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op! 

info@suzysun.nl
KVK nummer: 90120124
BTW nummer: NL004789943B05